Tutaj jesteś: Aktualności

Aktualności

01/06/2010 12:06

Już dziś zostań naszym studentem!

Klikając na banner przeniesiesz się do elektronicznej rejestracji kandydatów na studia na Uniwersytecie Przyrodniczym.

 

 

Elektroniczna rejestracja

Aby zarejestrować się w systemie elektronicznej rejestracji najpierw należy się zalogować do systemu. Login i hasło użytkownik otrzymał w trakcie zakładania konta pocztowego. Jeśli nie – prosimy najpierw założyć konto pocztowe w naszym systemie. Przypominamy, że login to nr_pesel@wenus.up.wroc.pl (np. 12345678901@wenus.up.wroc.pl). Po poprawnym zalogowaniu się do systemu należy wypełnić wszystkie wymagane pola. Prosimy korzystać z panelu po lewej stronie ekranu w celu przechodzenia do kolejnych stron systemu rejestracji. Po wypełnieniu wymaganych pól na każdej stronie należy je zapisać klikając przycisk „Zapisz". Jeżeli system stwierdzi brak wypełnienia wymaganych pól lub niepoprawne ich wypełnienie dane nie zostaną zapisane w systemie – w takim wypadku użytkownik zostanie poinformowany, które należy wypełnić lub poprawić.

 

Liczba połączeń z systemem nie jest ograniczona. W każdej chwili można zalogować się do systemu ponownie i poprawić lub uzupełnić swoje dane. 

Po wprowadzeniu danych użytkownik może wydrukować dokumenty: podanie o przyjęcie na studia i druk przelewu opłaty rekrutacyjnej. Do wydrukowania dokumentów konieczna jest obecność w systemie użytkownika aplikacji Acrobat Reader, lub równorzędnej.

W przypadku jakichkolwiek problemów z działaniem systemu prosimy najpierw sprawdzić dział Aktualności. Jeśli to nie pomoże prosimy pisać na adres rekrutacja@up.wroc.pl

 

Szczegółowa instrukacja znajduje się tutaj.